25 Temmuz 2013 Perşembe

İfritsin Trafik

       Günün ilk ışıkları henüz sızmadı pencerelerden ama yine de hayırlı sabahlar...
       Sahuru bitirdik, mideleri şişirdik. Şimdi yediklerimizi ve yaşadıklarımızı hazım etme zamanı... Yaşadıklarımızı dedim çünkü sebebini birazdan açıklayacağım...


       Evet resimden de anlaşıldığı gibi bizim ailecek ifrit olmamızın asıl sebebi İstanbul Trafiği. Biz bu akşam Beylikdüzünde bir iftara davetliydik. Dönüşte normalde 20 dk süren yol; güya Küçükçekmecede ki yol çalışması nedeniyle tam 100 dk sürdü. El insaf be kardeşim, gecenin bu saatinde bu trafik neden? Yol çalışmasından kasıt, yolu kapatmaksa eğer; tebrik ederim bu konuda gerçekten çok başarılılar. Onun dışında da bir icraat yok zaten. İki levha konulmuş, bir de araba var, üzerinde de amcanın biri oturuyor, o kadar. Hani nerede bu çalışma? Sormak istiyorum o amcaya. Acaba koca yolu tek başına mı yapıyor? Yoksa arabanın tepesine oturup, İstanbul trafiğinden bezmiş insanları izlemek çok mu zevkli? Anlamaya çalışıyorum, empati kurmak için yırtıyorum kendimi ama benim sabır sınırımda bir yere kadar... 
      Uzun lafın kısası odur ki; ben çok üzülüyorum, bu iş yapmayı bilmeyen insanlara. Mübarek Ramazan günü o kadar insanın ahını alınca nasıl kurtulacak bu yükten? Arabalar da yaşlısı var hastası var. Yazık ya cidden çok yazık...
        Daha çok şeyler yazardım ya bu konuyla alakalı, neyse susuyorum, sustum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder