18 Temmuz 2013 Perşembe

Yeni Hayat

       Yeni bir gün demek, hayata yeniden adım atabilmek demekmiş. Her günü yaşayabildiğin kadar dolu yaşamak demekmiş. Bunun için de formül; her sabah aynaya bakıp, bugün hayatının son günü demekmiş. Geçmişi silip atmak işe yaramazken geçmişten ders çıkarmak hedefe doğru bir adım daha atmak demekmiş. 
         Demek ki neymiş, dünya da yaşayıp bedel öderken dünyanın manasını da anlamak gerekmiş... Bende bugün yeni bir adım attım. Eski defterlerimi kapattım ama; masamın da en güzel köşesine koydum. Çünkü aynı hataları tekerrür ettirmemek adına zaman zaman onları okumam gerekecek. 
      Hoş geldiniz bloguma kıymetli okuyucularım. Bundan sonraki yeni hayatımda sizlerle birlikte hoş dakikalar geçirip, güzel paylaşımlarda bulunmak ümidiyle...  Şimdilik hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder