21 Temmuz 2013 Pazar

İftar Sofraları

       İyi Geceler Sevgili Blog Severler;
       Bu gece ki yazımda sizlere hoş bir Ramazan sofrası sereceğim önünüze... 
     Aylardan Ramazan olunca paylaşımlarda genellikle iftar sofralarıyla ilgili oluyor haliyle. Bin bir emeklerle özene bezene kurulmuş yemek masaları, sabahtan akşama kadar misafir için hazırlanmış yemekler, tatlılar... 


       Aslında sadece kuş sütünün eksik olduğu bu masayı sizlere gösterip canınızı çektirmek istemezdim. Ama bu güzel fotoğrafı siz sevgili blog arkadaşlarımla paylaşmadan edemedim.. :) 
    Beykoz sırtlarında, çok sevgili bir aile dostumuzun iftar yemeğiyle kapattık bu geceyi. Enfes boğaz manzarasına öyle bir kaptırmışız ki kendimizi vakit nasıl geçti anlamadık...
    Benim favori yemeğim Beykoz'un meşhur pidesiydi, ama tavuk salatasını da es geçemem. Başa baş rekabet durumdalar. Ablamın ise tabi ki tatlıydı en bayıldığı şey...
    Şu sıra evdeyim, sahura bir buçuk saat falan var ve benim de uyumaya hiç niyetim yok.. Günlük görevlerimi tamamlayınca bilgisayarda araştırma yapmak, yeni bilgisayar programları keşfetmek en sevdiğim hobilerden olunca ev sessizken ben kendimi internetin derinliklerine bırakıyorum arkadaşlar... Görüşmek üzere..



4 yorum:

  1. canım bloğun hayırlı olsun seni takibe alıyorum bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum, bende geleceğim ziyaretinize :)

    YanıtlaSil
  3. Ben ilk defa duyuyorum Beykoz pidesini, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa dün beykozda yedim. meşhurmuş orada. hatta fırının önünde kuyruk falan oluyormuş..
      Bu arada hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil