23 Temmuz 2013 Salı

Topuksuz Olsun Ayakkabı

           İyi Geceleeeerrr...
      Bugün de Ramazan-ı Şerif ayının 14 ünü bitirdik. Artık oruca alıştım diyebiliriz. İlk günler çok susuyordum ama artık vücudumda durumu idrak etti. Şükürler olsun ki vücudumun istekleri ile benim isteklerim hemen hemen aynı olmaya başladığından daha rahat etmiş durumdayım. Onların mutualist bir ilişkileri var, aynı yola baş koymuşlar bana hizmet ediyorlar işte :)
          Efendim, bugünde sadece hanımlardan oluşan bir derneğin iftarındaydık. Şimdi ortam malumunuz sırf bayan olunca, bayanlar arasında tatlı- sert bir rekabet olur özellikle şıklık konusunda. Çünkü her bayanın içinde az da olsa ben en şık olmalıyım duygusu yatmaktadır. Neyse galiba ben de de bu duygu azıcık kabardı mı, yoksa kendimce hadi bir değişiklik olsun mu dedim tam emin değilim. Şık bir kıyafet seçtim gardrobumdan. Ve bir de topuklu ayakkabı giyme gafletinde bulundum. Kendime asıl kızdığım nokta bu aslında, giy bir babet git di mi? Hadi topuklu giydin, bari 14 cm lik giyme. Üstelik son bir kaç aydır topuklu ile hiç yürümemişken. Özgüvenim tüm bu realistliklere rağmen öyle bir tavan yapmış olacak ki; bu hataların hepsini yapmış durumdayım. Şuan da da pişmanım. Çünkü topuklu ayakkabılarla yürürken dengem çok pis bozuldu ve az daha düşüyordum, biri kolumdan tuttu. Bir arada koltukların arasından geçerken iki kişiye takılıp ayaklarına bastım. Ve sonunda kendimde düştüm zaten, anlayacağınız rezil oldum... İşte bu nedenle (bakınız resim)...
            Beni tanıyanlar bilirler, aslında hep spor takılırım. Hatta genelde çok sevdiğim bir kot eteğim vardır, her yere onu giyerim. Ayakkabı olarakta Nike çok konforlu gelir bana, üstüne de bir ceket alırım en rahatından, tamam işte bitti gitti... Ama galiba toplum baskısı böyle bir şey; "bütün kızlar giyer topuklu, sen de giy". Yok arkadaş; ben ekonomik boylu halimle koşar pozisyonda hızlı hızlı yürümeyi çok severim. Lütfen sevgili bayanlar; topuklu giyerek; içimde yatan ama her an dışarı çıkmaya müsait olan o "şıkır kız modelini" depreştirmeyin. Bakın sonra hep böyle şeyler başıma geliyor...
           Gülelim istedim bu yazımda hem de sosyal mesajı da verdim sanırım. Hadi ben kaçtım. Sizlere mutlu Salılar diliyorum...

9 yorum:

  1. Bende hiç topuklu ayakkabı giyemem çokta özenirim hep söylenirim kendime sen kız değil misin sende giy diye :) ama bir yere kadar giyebiliyorum yine iyi cesaret etmişsiniz 14 cm giyerek :) Blogunu takibe aldım banada beklerim gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse de gaz vermeden ben nasıl cesaret ettim bilmiyorum cidden :) Bende blogunuza baktım bile, takipteyim :)

      Sil
  2. BEN DE DOLGU TOPUK DIŞINDA .YÜKSEK TOPUKLU AYAKKABI GİYMEM:)BLOGUNU TAKİBE ALDIM BENİM BLOGUMA DA BAKARSAN SEVİNİRİM:) http://lapermstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bende seni takibe aldım bile :) Bu arada moda bloglarını ben çok severim :) Görüşmek üzere...

      Sil
  3. Merhabalar:)
    Bloğunu yeni keşfettim hayırlısı olsun :))
    Evet be de spor veya rahat ayakkabıdan yanayım. Hem ayak sağlığı için hem de çocuklu olunca o kadar yüksek topukla dolaşılamıyor :)))
    Bu arada bloğunu izlemeye aldım, bana da beklerim :)
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşebilmeyi diliyorum.
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bloğumu beğenmenize çok sevindim :)
      Ben sizi zaten takip ediyorum ki :)
      Özellikle ramazan da yemek ve tatlı resimlerine bakmak benim çok hoşuma gidiyor :)
      Görüşmek üzere...

      Sil
  4. Yüksek topuk sağlığa ve bünyeye zarar.
    Tecrübe ile test etmişsiniz:)
    Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Bir musibet bin nasihattan iyiymiş derler ya herhalde bundan sonra ben biraz zor giyerim topuklu :)

      Sil